سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

رجایی باغ سیائی:
دشمن خیر و صلاح هیچ گروه و جناحی را نمی‌خواهد
نماینده گناباد و بجستان در مجلس با بیان اینکه شائبه تقلب در انتخابات توسط دشمنان انقلاب مطرح می‌شود، تاکید کرد:همه باید بدانند که دشمن خیر و صلاح هیچ گروه و جناحی را در کشور نمی‌خواهد. به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ حجت‌الاسلام محمدرجایی باغ سیائی نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری

در جمع مردم قم به فارس،گفت:متأسفانه دشمنان انقلاب اسلامی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات همچون گذشته تلاش دارند با مطرح کردن برخی کلیدواژه‌های غلط به اهداف شوم خود برسند اما تجربه سی‌وچند ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که تکاپوی دشمن نتیجه‌ای جز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ندارند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران آزاد و بدون اشکال برگزار می‌شود، افزود: تاکنون ۳۴ انتخابات در کشور ما برگزار شده است به طوری‌که حتی یک سند درباره عدم سلامت انتخابات منتشر نشده است.
رجایی با بیان اینکه هشدار مقام معظم رهبری درباره عدم بازی در زمین دشمن به برخی خواص بوده است، ‌تصریح کرد: بنده نمی‌خواهم بگویم همه کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند نیت همراهی با دشمن را دارند اما این افراد باید بدانند خواسته یا ناخواسته حرف و اظهارات غلطشان موجب سوءاستفاده دشمن می‌شود.
نماینده مردم گناباد در مجلس با بیان اینکه شائبه تقلب در انتخابات توسط دشمنان انقلاب اسلامی مطرح می‌شود افزود: آقایان باید بدانند که دشمن خیر و صلاح هیچ گروه و جناحی را در کشور نمی‌خواهد.
وی افزود: هشدار مقام معظم رهبری به کسانی که ادعای آزاد نبودن انتخابات را مطرح می‌کنند، اتمام حجت با آنها بود و این افراد از این پس اگر اظهارات خود را تکرار کنند با برخورد مردم مواجه خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 29 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com